9 semne că restaurantul de la hotel nu este bun. La ce poți să te aștepți dacă ai ales o vacanță all inclusive
Vacanțele all inclusive sunt comode, așa că dacă vrei doar să te relaxezi sunt varianta ideală. Ai totul în același loc, de la plajă la distracție și mâncare. Aceasta din urmă reprezintă unul dintre cele mai importante criterii pentru care clienții aleg sau nu un hotel. Iată 9 semne că restaurantul de la hotel nu este bun. La ce poți să te aștepți dacă ai ales o vacanță all inclusive.
Indiferent că vorbim despre all inclusive sau demipensiune, ideea unui bufet unde găsești mai multe variante de preparate este una interesantă. Dacă mergi cu copiii poate fi soluția ideală. Ai totul la îndemână și poți găsi ceva de mâncare indiferent de cât de mofturoasă ești tu sau cei cu care călătorești
Semne că restaurantul de la hotel nu este bun.
Ca peste tot în industria turismului și în cazul acestor tipuri de restaurante lucrurile nu sunt mereu perfecte. Specialiștii de la The Daily Meal îți dau câteva sfaturi pentru a te bucura de vacanță și de mâncarea de la restaurant.
Dacă observi că te întâmplă aceste lucruri este bine să mergi să mănânci în altă parte, chiar dacă ai plătit deja pentru acel serviciu.
Restaurantul nu este curat
Unul dintre primele semne că nu ar trebui să mănânci într-un restaurant este dacă observi că acolo nu este curat. Acest sfat se aplică pentru orice fel de local.
Uneori acest lucru se observă cu ochiul liber, alteori trebuie să te uiți mai atentă. Un indiciu că nu se insistă foarte tare asupra curățeniei poate fi și faptul că nu există săpun la băile arondate restaurantului.
Nu are recenzii bune
Acesta este primul lucru pe care trebuie să îl cauți: recenziile de pe internet. Caută pe site-urile specializate, dar și pe rețetele sociale. Dacă localul are note mici de la foarte mulți utilizatori atunci este bine să cauți altceva.
De asemenea, este recomandat să cauți recenziile scrise în ultimul an sau în ultimii doi ani pentru ca acestea să fie cu adevărat relevante.
Nu există suficiente farfurii și tacâmuri curate
Chiar dacă printr-un restaurant all inclusive trec foarte multe persoane într-un timp foarte scurt, ar trebui să existe suficiente tacâmuri și veselă astfel încât să acopere afluxul maxim de clienți.
Lipsa lor denotă nu doar că nu există personal suficient, ci și faptul că managerilor nu prea le pasă de voi. În acest caz ar trebui să verifici totul cu atenție. Uită-te la farfurii, linguri, furculițe și cuțite atunci când găsești unele.
Nu sunt suficiente ustensile pentru pus mâncare
După ce stai câteva minute la rând pentru a-ți pune mâncare și constați că nu există spatule sau polonice te poți enerva cu ușurință. Nu este o soluție tocmai bună să folosești ce găsești la îndemână pentru că apare riscul de contaminare încrucișată. Nu este vorba doar de bacterii, ci și de alergeni.
Lipsa ustensilelor adecvate poate face ca unii clienți să ia mâncarea direct cu mâna, mai ales dacă este vorba despre pâine, produse de patiserie sau prăjituri.
Cel mai bine este să mergi la personalul din restaurant și să rogi pe cineva să aducă ustensile curate pentru fiecare fel de mâncare în parte.
Află mai multe despre preparatele turcești pe care ar trebui să le încerci într-o viață.
Mâncarea este expusă în tăvi uriașe
Poate în primă fază te gândești că aducerea preparatelor în tăvi foarte mari este o mișcare foarte bună. În definitiv se scutesc timp și spațiu. Totuși, gândește-te că poate fi și o mască pentru lipsa de personal.
În plus, unele mâncăruri nu vor fi consumate foarte repede ceea ce înseamnă vă vor sta foarte mult la temperatura camerei. Acest lucru poate duce la dezvoltarea de bacterii periculoase.
Mâncarea proaspătă este pusă peste cea deja existentă
Nu-i așa că te bucuri când vezi că vine un bucătar și aduce un preparat cald fix când vrei tu să îți pui în farfurie? Nu te entuziasma prea tare. Ceea ce a rămas în tavă este poate deja rece și, mai rău, contaminat cu diverse bacterii.
Până la urmă nu toată lumea strănută corect, unele spatule mai cad pe jos. Într-un restaurant care se respectă tăvile sunt pur și simplu înlocuite. Preparatul proaspăt nu va fi vărsat peste cel expus.
Află mai multe despre secretele cartofilor prăjiți pe care restaurantele nu vor să le cunoști.
Personalul nu poartă mănuși
Dacă până la pandemia de COVID 19 nu puneai prea mare preț pe purtarea de mănuși în restaurante, acum probabil că ți-ai dat seama că sunt importante.
Personalul care servește mâncarea trebuie să poarte mănuși. De asemenea, ar trebui să le schimbe în mod regulat pentru a evita contaminarea încrucișată a alimentelor.
Mâncarea nu are temperatura potrivită
Pentru restaurantele cu regim all inclusive este destul de greu să asigure temperatura corectă pentru alimente, mai ales dacă au dimensiuni mari. La fiecare dintre mesele zilei au atât preparate care au nevoie să rămână calde, dar și altele care trebuie să stea la rece.
Dacă nu au echipamentele necesare pentru a menține temperatura potrivită ar trebui să îți pui întrebări legate de profesionalismul lor.
Mâncarea nu este etichetată
Într-un hotel all inclusive pot fi oameni din întreaga lume. Este imperios necesar ca fiecare preparat să aibă în față o etichetă cu denumirea.
De asemenea, ar trebuie să fie notate și ingredientele principale. Este important să știi ce mănânci, mai ales dacă suferi de intoleranțe și alergii. Ideal este să fie folosită o limbă de circulație internațională.